Ajankohtaista

Lue Mailandin ajankohtaiset uutiset ja tuoreimmat blogikirjoitukset.

Uutinen | 12.10.2018

Alpo Räinä ICCO Global Awardsien tuomaristoon

Mailand Communications Oy:n toimitusjohtaja ja MTL Viestintätoimistojen puheenjohtaja Alpo Räinä on kutsuttu kansainvälisen ICCO Global Awards -viestintäkilpailun tuomaristoon. Kilpailun järjestää 51 maassa toimiva International Communications Consultancy Organisation (ICCO).

Lue lisää
B2B-yritysten hakusanamainonta
Blogi | 5.10.2018

B2B-yritysten hakusanamainonta – neljä pointtia pohdittavaksi

B2B-markkinointi on ollut myllerryksissä viime vuosien aikana, ja se on muuttunut entistä asiakaslähtöisemmäksi. Ymmärrettävää, sillä loppujen lopuksi yritystenkin ostopäätökset ovat ihmisten tekemiä. Kuten kuluttajatkin, myös yritykset etsivät jatkuvasti enemmän tietoa tuotteista ja palveluista ennen varsinaista ostotapahtumaa.

Lue lisää
viestintä voimaannuttaa muutoksessa
Blogi | 28.9.2018

Viestintä voimaannuttaa muutoksessa

Voimaantuminen on henkilökohtainen prosessi. Yhdellä meistä sisäinen voimantunne kasvaa onnistuneen urheilusorituksen myötä, kun joku toinen etsii ja löytää vahvuuksiaan mentorin avulla. Samaan aikaan kolmas voimaantuu kotipuutarhan satoennätyksistä ja neljäs jostain ihan muusta. Yhteistä kaikille on tunne. Saamme positiivista energiaa ja maailma näyttää heti paljon valoisammalta. Samaa tunnetta ja uskoa tulevaisuuteen tarvitaan myös muutoksessa olevissa organisaatioissa.

Lue lisää
Blogi | 19.9.2018

Viestintätoimistojen yhteiset tavoitteet vahvistavat toimialaa

Olen vuosi vuodelta vaikuttuneempi siitä, kuinka viestintätoimistoilla löytyy niin paljon yhteistyökykyä, jopa kansainvälisesti. Alan yritykset Suomessa löytävät monia yhteisiä tavoitteita, jotka liittyvät yleensä alan toimintatapoihin ja ammattimaiseen käyttäytymiseen. Hyvien kokemusten jakaminen ja yhteisten ongelmien ratkaisemiseen osallistuminen hyödyttävät koko alaa.

Lue lisää
Uutinen | 7.2.2018

Mailandilla kasvun vuosi

Mailand Communications kasvatti liiketoimintaansa vuonna 2017 runsaan 20 prosentin verran, joka ylittää selvästi alan keskiarvon. Lisäystä oli sekä johdon konsultoinnissa, strategisessa viestinnässä, mediasuhteissa että sisältöyhteistyössä.

Lue lisää