Ajankohtaista

Lue Mailandin ajankohtaiset uutiset ja tuoreimmat blogikirjoitukset.

Uutinen | 22.1.2020

Oivaltava ja tarmokas viestintäkonsultti saa paikan!

Nyt haetaan synnynnäistä kykyä, ei tiettyä kengännumeroa, uravuosien määrää tai puolimaratoonari-painonnostajaa. Haemme (lisää) viestintäkonsultteja, jotka ovat kiinnostuneita sekä yrityksistä että yhteiskunnan toiminnasta.

Lue lisää
Blogi | 16.12.2019

Mitä lukisit, jos sinulla olisi vain pari päivää aikaa?

Yritysjohtaja X vastaa automaattisesti, että niin on ollut kiirettä, että kunnon dekkari rentouttaa. Toisen mukaan huumoripitoinen äänikirja sopii taustaksi, kun hän pilkkoo puita joulusaunan lämmitykseen. Muitakin suosikkeja löytyy. Lukeminen pysyy makuasiana, vaikka muuttuisi kuunteluksi.

Lue lisää
Blogi | 5.11.2019

Median kulutuksen globaali muutos heiluttaa puoluelehtiä

”Lähitulevaisuudessa puolet kuluttajista ei välitä, tuleeko viestintä hänelle mediasta, sosiaalisesta mediasta, jonkun yrityksen kanavasta vai mistä. Kunhan se vastaa hänen arvomaailmaansa.” Näin ennusti Golin-ketjun hallituksen puheenjohtaja Fred Cook viestintätoimistojen ICCO Global Summitissa Lissabonissa lokakuussa. Tämä muutos ohjaa rahavirtoja uusiin taskuihin ja kaataa lehtiä ympäri maailmaa.

Lue lisää
Blogi | 24.9.2019

Yritysjohtaja, jolla ei pitänyt olla mahdollisuuksia

Kotiemme yleisimpiin sisustusesineisiin kuuluu Yki Nummen 1950-luvulla suunnittelema Lokki-valaisin. Joku saattaa Lokkien muotokielelle haukotellakin, mutta niitä tehdään vuodessa jykevät 50 000 kappaletta eli aika monta menee vientiinkin. Parinkymmenen vuoden ajan valmistuksesta on vastannut Innojok-niminen yritys, joka on myös kirkasvalolamppujen uranuurtaja Suomessa. Moni saattaa vielä muistaa, että Innojokia vetää sokea yrittäjä, mutta siihen yleistieto loppuukin.

Lue lisää
Blogi | 20.5.2019

Läpinäkyvä lobbaaminen kuuluu sekä demokratiaan että lobbaajan eettisiin ohjeisiin

Lobbaamisen pelisäännöt ovat Suomessa olleet lähinnä kirjoittamattomia. Vaikuttamistyötä ovat eniten tehneet etujärjestöt ja ammattilobbaajat, mutta viime vuosina tilanne on muuttunut. Viestintätoimistot ovat kehittäneet vaikuttamisosaamista ja sille tuntuu olevan kysyntää. Se on luonteva osa palvelua, jota toimistot tarjoavat samoille toimeksiantajille, joita ne auttavat viestinnän muotoilussa ja toteuttamisessa päivittäin.

Lue lisää
hibaby