Strategiat ja suunnittelu

Viestintästrategiat ja -suunnitelmat

Ei ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa viestintästrategiaa, joka sopisi kaikille. Jokaisella toimialalla ja yhteisöllä on omat viestintätarpeensa ja erityispiirteensä. Asiantuntijamme auttavat sinua suunnittelemaan kehyksen viestinnän tekemiselle omassa organisaatiossasi.

Media- ja brändikartoitukset

Organisaatioilta edellytetään tänä päivänä läpinäkyvyyttä, aitoutta ja uskottavuutta. Autamme sinua mittaamaan ja arvioimaan nykytilan ja mahdolliset kehityskohteet.

Viestin ja brändin kiinnostavuusmuotoilu

Yhdistämme asiakkaidemme vahvuudet ja osaamisen ajankohtaisiin isoihin ilmiöihin ja muutoksiin. Ala kuin ala, osaamme kertoa, mikä niissä on kiinnostavinta ulospäin. Asiantuntijabrändäyksen avulla ihmisten osaaminen ja asiantuntijuus saadaan myös tukemaan organisaation liiketoimintatavoitteita.

Yritysidentiteetit ja brändit

Miltä organisaatiosi näyttää ulospäin? Vastaako mielikuva todellisuutta ja kaikkea osaamista? Olemme toteuttaneet yhdessä yritysten johdon ja henkilöstön kanssa useita identiteettiuudistuksia ja vauhdittaneet sitä kautta liiketoiminnan kasvua.

Sisäinen viestintä

Sisäinen viestintä on taitolaji. Pienissä asiantuntijayhteisöissä avoin vuorovaikutus toimii, ja isommissa organisaatioissa lisähaasteita tuovat muun muassa toimipisteiden välimatkat, yksiköiden erityispiirteet ja toimintamaiden kulttuurierot. Strategian ja erityisesti muutosten viestiminen onnistuu usein paremmin, kun tukena on oman organisaation ulkopuolinen sparraaja.

Organisaatiomuutokset ja yrityskaupat

Yrityskaupat yhdistävät erilaisia toimintamalleja ja organisaatiokulttuureita. Meillä on vahva kokemus viestinnän toimenpiteiden suunnittelusta ja toteuttamisesta luottamuksellisissa toimeksiannoissa.

Varautuminen muutos- ja poikkeustilanteisiin

Sanotaan, että vahinko ei koskaan tule kello kaulassa, mutta kriisitilanteisiin voi ja kannattaa varautua suunnittelemalla ja harjoittelemalla viestinnän toimenpiteitä etukäteen.