Radisson Blu Plaza Hotel: uudelleenlanseerauksen mediaviestintä

Haaste

Helsingissä sijaitseva Radisson Blu Plaza Hotel toteutti mittavan konsepti- ja tilauudistuksen, johon sisältyi hotellia manageeraavan Sokotel Oy:n taloon tekemä täydellinen miljoonaremontti.

Ratkaisu

Yhdistimme perinteiset ja uudet viestintäkeinot asiakkaan rentoon yrityskulttuuriin. Työmme perustana oli pitkäjänteinen yhteistyö ja systemaattinen, uudistuksen ydinviesteihin keskittyvä mediaviestintä. Lisäksi haimme näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa esimerkiksi yhteistyöllä bloggaajien kanssa. Hotellinjohtajan valloittava persoona esiteltiin medialle ja matkustavalle maailmalle.

Miten onnistuimme?

Plazasta julkaistiin kymmeniä juttuja kotimaisessa ja kansainvälisessä mediassa sekä blogeissa. ”Se hotelli rautatientorin kulmassa” sai vihdoin ihmisten suussa nimen. Uudelleenlanseerauksen jälkeen Plaza kohosi muun muassa TripAdvisor-palvelussa Helsingin hotellien viiden parhaan joukkoon. Nyt ovi käy.